torsdag 16 juni 2011

Tiden rusar

Snart är det midsommar..Förstår inte att tiden går så fort, men tydligen är det så vad jag förstått när man blir äldre. Kommer ihåg mina sommarlov från liten, de var ju oändliga, i och för sig var terminerna det med.. Men nu går det undan, tappar till och med dagar ibland.
Kanske för att jag tar livet mer för vad det är i dag, inga förväntningar, inga då- tänkanden.
Min lilla dotter tog studenten nu. 19 år. Otroligt..
Men tiden får väl rusa, inget att göra något åt. Förutom att ta tillvara på det som bjuds.
Jag njuter i varje fall var dag, och tackar för varje dag jag får uppleva.
LIVET är GOTT
Ps: Tro nu inte att mitt liv är utan svackor, givetvis finns de med. I bland vaknar man och vill bara inte. Men, jag försöker bara vara i det då, så rätt som det är kommer orken och lusten tillbaka.
Efter regn kommer solsken....................................................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar