tisdag 5 juli 2011

I dag

I dag har varit en bra dag, varit ledig och hållt mig hemma. Skönt ibland, att bara vara.
Har inte fått gjort hälften av det jag skulle, men det är ju inget som springer ifrån mig. Så
det blir väl gjort en annan dag.
I morgon jobbar jag natt och därefter blir det dag och kväll. Nästa vecka går jag på nattraden
jag ska ha resten av sommaren.
Ser fram emot det. Gillar att arbeta nätter, så gott att åka hem och sova när andra går till sina
arbeten.
Och nu har min önskan om bil gått i uppfyllelse så det är riktigt bekvämt. Snabbt att ta sig till
och från arbetet. En liten Golf blev det. Lill- Skrutten.
Tack för bilen!
Har lagt ut lite på Tradera i dag. Roligt om det blir några kronor.
Var sjukskriven i våras så ekonomin är efter efter efter...blev inte beviljad ersättning, av sjuk-
kassan. Var tydligen inte sjuk, haha... Konstigt. Kom ju knappt ur sängen, och kunde definitivt
inte sköta ett arbete då, men, men, vad ska man säga?
Tänker på dem som inte blir friska i första taget men ändå inte är berättigade till sjukpenning.
Hur ska alla dessa människor klara sig?
Fast det är ju klart, de kan ju alltid precis som jag , "glädjas åt att de som är friska, trots sjukdom"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar